image.jpeg

حضرت آیت الله خامنه‌ای توجه مسئولان در همه بخشها به اهمیت پدافند غیرعامل را لازم دانستند.

به گزارش مشرق، رئیس و مسئولان سازمان پدافند غیر عامل کشور، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.



اگر مسئولان اهمیت پدافند غیرعامل را درک نکنند، کشور در معرض تهدیدهای غیرقابل جبران قرار میگیرد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس و مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت روزافزون پدافند غیرعامل در مقابله با تهدیدهای نو شونده دشمنان، تأکید کردند:

در مقابل شیوه‌های پیچیده تهاجم دشمنان، پدافند غیرعامل نیز باید کاملاً هوشیار و جدی باشد و به صورت علمی، دقیق، به‌روز و همه‌جانبه عمل و با هرگونه نفوذ مقابله کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای توجه مسئولان در همه بخشها به اهمیت پدافند غیرعامل را لازم دانستند و افزودند: اگر مدیران کشور اهمیت این مسئله را درک نکنند و پدافند غیرعامل به طور شایسته توسعه پیدا نکند، کشور در معرض تهدیدهای بعضاً غیرقابل جبران قرار خواهد گرفت، بنابراین مسئولان بخش‌های مختلف کشور چه بخشهای نظامی و چه بخشهای غیرنظامی، باید با پدافند غیرعامل همکاری کامل و لازم انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    1 0
    واقعا عالی گفتند. باید درهمه زمینه ها مخصوصا پروژه های مهم تاسیساتی و ساختمانی و عمرانی و شهرسازی و راه سازی و ... مسئله پدافند غیر عامل رعایت بشه تا در زمانهای بحرانی کمترین خسارات وارد بشه .
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    1 0
    اگر دولتی مردمی سر کار آید یک شبه تمام امور مثل راه و ترابری و گمرک و بانک ها و غیره همکی حک خواهد شد تا دولت مردمی را با مشکل مواجه کنند پس این کارشکنی ها عمدی و نامردانه است لطفا جلوی این ها را بگیرید و اکثریت دانشجویان ما را که در خواب خرگوشی هستند بیدار کنید و خائنین را از دانشگاه ها و آموزش و پرورش و ادارات کلیدی پاکسازی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس